HTML

Linkblog

Sharepoint

Örök harc a SharePoint ellen... a háború új szakaszába lépett, közeleg a 2010-es offenzíva...

Friss topikok

  • arpadarpa: Ez sajnos így van. A paramétereket a tárolt eljárásoknál sem kezeli jól (ott is elfelejti, illetve... (2009.03.20. 12:04) SPDesigner bug

Aprócska különbség: SPWeb.Folders[folder] és SPWeb.GetFolder(folder)

2008.01.09. 13:31 Sharepoint Fighter

A következő két példa egy olyan user nevében fut le, amelynek a listára csak korlátozott hozzáférése van, viszont az adott listaelemre elemszinten munkatárs van beállítva, tehát tudja szerkeszteni, checkout-olni, stb.

// példa #1
SPWeb web = Site.OpenWeb(webName);
SPFolder folder = web.GetFolder(folderName);
SPFile item = folder.Files[folderName + "/" + fileName];
item.CheckOut();


// példa #2
SPWeb web = Site.OpenWeb(webName);
SPFolder folder = web.Folders[folderName];
SPFile item = folder.Files[folderName + "/" + fileName];
item.CheckOut();


A kiindulási helyzet ugyanaz: az elemet a user a böngészőn keresztül képes checkout-olni.
Melyik fog hibával végződni?
A megoldás itt van a zárójelek között, jelöld ki, hogy el tudd olvasni:
[
Az 1-es példa lefut, a 2-es példa hibát dob: System.ArgumentException: Value does not fall within the expected range  at Microsoft.SharePoint.SPFolderCollection.get_Item(String urlOfFolder)
És nem is jogosultság-hibát... :)

]
És miért?
Ha valaki tudja, mondja már el nekem...

In English: user has restricted/limited(?) rights to a Sharepoint document library, while has read/write right to the specified item.
Results (select invisible text between brackets): [ #1 runs, #2 throws error. ] Why?

Szólj hozzá!

Címkék: hiba sharepoint jogosultság spweb.folders spweb.getfolder

A bejegyzés trackback címe:

https://sharepoint.blog.hu/api/trackback/id/tr32290812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása